10 nowych robotów w szeregach Blåklädera

Uznany, szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej – Blåkläder, który w Polsce zadebiutował w 2019 roku, realizuje właśnie trzecią inwestycję w pełni zautomatyzowane rozwiązanie logistyczne, jakim jest AutoStore, obsługiwany przez… roboty.

AutoStore to najprościej mówiąc system efektywnego składowania oraz kompletacji zamówień. Przypomina ogromny zestaw klocków, w tym przypadku pudełek. Tworzą one kolumny, a te natomiast siatkę. Po jej górnej powierzchni poruszają się roboty, których zadaniem jest pobieranie pudełek z zawartością wskazaną przez personel oraz ich dostarczanie do bramki kompletacyjnej.

Blåkläder zaczął wykorzystywać AutoStore w 2016 r., stając się tym samym jedną z pierwszych firm w Szwecji, która zdecydowała się wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.

Postępujący proces międzynarodowej ekspansji i coraz liczniejsze grono odbiorców skłoniły producenta do kolejnej, trzeciej już inwestycji w AutoStore. Tym samym główny magazyn w Svenljunga zyskał kolejnych dziesięć robotów. Wszystko po to, by pomimo coraz większego zainteresowania jego ofertą, Blåkläder mógł w dalszym ciągu realizować szybką i sprawną obsługę zamówień swoich klientów.

Blåkläder to szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej przystosowanej do pracy w najróżniejszych, nawet najtrudniejszych warunkach – od niewielkich warsztatów po ekstremalne miejsca takie jak kopalnie czy platformy wiertnicze. W naszym kraju marka zadebiutowała w 2019 roku, rozszerzając tym zasięg swojego działania już do 16 krajów.
www.blaklader.pl

Firma Blåkläder to szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej. Od ponad 60 lat dostarcza profesjonalistom ubrania przystosowane do pracy w najróżniejszych warunkach – od niewielkich warsztatów po ekstremalne miejsca takie jak kopalnie czy platformy wiertnicze. Renomę marki zbudowało połączenie wyjątkowej trwałości, funkcjonalności i estetyki produktów Blåkläder z szybką i nastawioną na klienta obsługą serwisową.
Odzież i akcesoria Blåkläder są dostępne w 16 krajach. Polski oddział firmy został uruchomiony w 2019 roku.